שמשונית או ברזנט, מה נכון עבורכם?

שמשונית וברזנט אלו שני מוצרי הצללה שיכולים להיות שימושיים עבור רבים מאתנו. סביר להניח שעובדה זו ידועה לכם, אך אינכם יודעים מהו הפתרון המתאים מבין השניים. אם כך, כדאי שתדעו שריכזנו את המידע במדריך זה, כדי שתוכלו להגיע לתשובה שתתאים לכם באופן אישי.

 

ברזנט – ההגדרה

בחרנו לפתוח את המדריך בהסבר קצר אודות הברזנט שנחשב להגדרה כוללת של כל מיני יריעות שמשמשות לצרכי הצללה של מבנים חיצוניים כמו סוככים ופרגולות. נהוג לחלק את סוגי הברזנטים ל – 2:

  1. ברזנט שמיוצר מ –PVC
  2. ברזנט שעשוי מיריעת בד שמצופה בשכבת איטום

 

הברזנט הראשון (PVC) נחשב למומלץ ביותר, מכיוון שהוא אטום לחלוטין למים. הברזנט השני לעומת זאת, מתאים למצבים שבהם אין צורך באיטום מקסימלי, אלא בכיסוי של חפצים מפני הצטברות של אבק.

 

שמשונית – מהי?

כעת ניתן להרחיב אודות השמשונית שנוכחת בבתי אב, מסעדות ומשרדים רבים. יש מי שמכנים אותה כ"סגירת חורף". שכן, היא מאפשרת לשבת במרחבים פתוחים וליהנות מפתרון הצללה נעים בכל עונות השנה. נסביר שזוהי יריעת בת בעלת עמידות גבוהה מאוד למים שמאופיינת באטימות מוחלטת. השמשונית משמשת בעיקר להגנה מפני השמש. שכן, הרכיבים שלה כוללים חומרי גלם שחוסמים את קרינת ה – UV המסוכנת. אם אתם מחפשים כבר תקופה אחר שמשמונית שתתאים לחלל שלכם, כדאי שתדעו בישראגרף מדפיסים על שימשוניות בכל גודל, כך שתצטרכו פשוט למסור את המידות המתאימות ולקבל את פתרון ההצללה שישנה את חייכם מקצה לקצה.

 

מה מתאים לכם מבין השניים? כך תדעו

הדרך לבחירה נכונה בפתרון הצללה מצריכה היכרות עם הנראות של המוצר. אם אתם יודעים שיש לכם צורך בפתרון הצללה שיעניק מראה אלגנטי לסביבה שבה הוא יוצב, עליכם לבחור בשמשונית. שכן, זו מספקת לא רק הצללה, אלא גם עיצוב ייחודי. אם יש לכם צורך בפתרון הצללה שיעשה את העבודה, ללא צורך בעיצוב מיוחד, עליכם לבחור בברזנט שיכסה את החנייה, המרפסת או כל מקום אחר.

 

טיפ חשוב – כך תבחרו את פתרון ההצללה האיכותי ביותר

בחירה בפתרון הצללה מחייבת בירור מעמיק אודות איכות המוצר הנבחר. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים בכך שהוא יכלול את הפרמטרים הבאים:

  • איטום איכותי
  • חסימה של קרני שמש
  • עמידות לאורך זמן

 

נמליץ לקרוא ביקורות שנכתבו ברחבי הרשת טרם הבחירה בספק שמציע את המוצר שדרוש לכם, כדי שתוכלו לבדוק שהוא ימסור לידיכם מוצר איכותי שיענה על הפרמטרים שהוצגו לעיל.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להגיע להחלטה

הבחירה בשמשונית או ברנזט תלויה בצורך שלכם. בשלב זה אתם מכירים ב – 2 אפשרויות ההצללה מקרוב, כך שתצטרכו רק לשים את האצבע על האפשרות המתאימה לכם ביותר. נאחל שתבחרו נכון ושתיהנו מפתרון הצללה איכותי שיישמר לאורך שנים.

ברזנט עשוי PVC

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו