החל מגיל 30: איך לשמור על הפנים צעירות?

קמטוטים, כתמי שמש ועור יבש הם חלק קטן מתופעה נרחבת שנקראת "גיל 30". שכן, זהו הזמן שבו העור עובר שינוי משמעותי ויש צורך בטיפול הולם שישמור עליו לאורך זמן. מדריך זה ירכז את הטיפים החשובים שכל אחת ואחד צריכים להכיר, כדי ליראות במיטבם. הישארו כאן ותצאו עם עור פנים זוהר וצעיר.

 

טיפ ראשון – שמרו על העור מפני השמש

כידוע, אנחנו חיים בארץ שיש בה רוב של ימים שמשיים. עובדה זו מחייבת היכרות עם הפגיעה שעשויה לבוא לידי ביטוי בעקבות קרני השמש המסוכנות. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שאלה עלולות להוביל להזדקנות מהירה של העור. הדבר בא לידי ביטוי באופן שונה אצל כל אחד. שכן, יש מי שיראו באופן מידי את הופעתם של כתמים, בעוד אחרים יגלו קמטוטים חדשים. ניתן להפחית את הופעתן של תופעות אלה תוך שמירה על העור בעת היציאה לשמש, תוך יישום הפעולות הבאות:

  • חבישת כובע רחב שוליים
  • מריחת קרם הגנה
  • שימוש קבוע במשקפי שמש

טיפ ראשון – שמרו על העור מפני השמש

טיפ שני – פנו לקבלת טיפול אנטי אייג'ינג

שמירה על העור מפני קרני השמש החמות הינה חשובה מאוד, אך לא מספיקה. שכן, עליכם לבצע טיפולי אנטי אייג'ינג בתדירות גבוהה. זה הזמן למצוא קוסמטיקאית מנוסה שתפיח חיים בעור הפנים שלכם. זו תעניק טיפולים מתקדמים שכוללים בין היתר מריחה של נוגדי חמצון שמגנים על העור מפני גורמים סביבתיים שעשויים להאיץ את הזדקנותו.

 

טיפ שלישי – תקפידו על שטיפת פנים יומית

קחו כבר עכשיו את המכשיר הסלולרי ותכתבו לעצמכם תזכורת בשעות הערב המאוחרות, כדי שזו תגרום לכם לקום מהספה ולבצע שטיפה יסודית באמצעות פילינג לפנים. מדובר בפעולה חיונית שתצטרכו לבצע בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע. נסביר שזו מאפשרת לתאי העור המתים לצאת ממקומם ומובילה לחשיפת עור רענן וזוהר. לצד זאת, עליכם לבצע ניקוי של העור בשעות הבוקר והערב. שכן, זה יאפשר להסיר שומנים ולכלוך שעשויים לסתום את הנקבוביות של העור ולגרום להופעת פצעונים.

 

טיפ רביעי – תקפידו על שינה איכותית

כולנו יודעים שיש משמעות חשובה לשינה טובה ואיכותית, אך מעטים מאתנו מכירים בקשר שבא לידי ביטוי בין השינה לבין המראה של עור הפנים שלנו. זו העת לגלות ששינה מספקת ואיכותית מאפשרת לחדש ולתקן את עור הפנים. זו העת להמליץ לכם לישון בין 7 ל – 9 שעות מידי לילה, כדי שהעור שלכם יוכל להתאושש ולהתחדש מידי יום.

 

מילים אחרונות לסיום

שמירה על פנים צעירות מצריכה יישום של 4 הטיפים שהוצגו לעיל. בשלב זה אתם מכירים במידע שיאפשר לכם לצאת מהבית עם עור קורן ונטול קמטים. זו העת לצאת לדרך חדשה, שתכלול טיפוח יום יומי שישנה את חייכם מקצה לקצה. נאחל שתצליחו להתמיד בהליך זה לאורך זמן ושתמיד תיראו במיטבכם.

טיפ רביעי – תקפידו על שינה איכותית

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו