סימנים ומצבים של שבץ מוחי cva

סימנים ומצבים של שבץ מוחי cva

רוב האנשים מדברים על החולי ועל הסימנים הראשונים המזהים אותו, כאשר מדברים על cva סימנים ותסמינים, מדברים על היכולת לזהות את השבץ המוחי. אנשים המרגישים לחץ פתאומי, סמוכים ובטוחים כי הם צריכים טיפול טבעי בכאבי ראש ומאידך אנשים עם לחץ בחזה, חשים כי משהו לא תקין והם סמוכים ובטוחים כי הם צריכים טיפול טבעי בחרדה ודיכאון. האם אפשר אחרת? במאמר הבא נספק לכם את כל התסמינים הפשוטים שיעידו על שבץ מוחי ובפרט התמודדות שלאחר המקרה.

מהם סימנים של שבץ מוחי?

על מנת לאתר מבעוד מועד את השבץ, יש לתת את הדעת על סחרחורות המגיעות ללא התראה מוקדמת, שיהוקים אף הם סיבה לכך. בין שאר התסמינים יהיה ניתן להיתקל בבעיות של דיבור, ורידים, עין יבשה, שינוי בתפקוד היומיומי, כאבים כרונים וכד'. ראוי לציין כי בין כל שאר התסמינים מדברים גם על דיכאון, רגישות יתרה, כתף קפואה וכד'.

לחמים
לחמים

החיים לאחר השבץ

הרבה אחרי, ראוי לקחת כמה וכמה נקודות חשובות ובעיקר לחיות בשלום עם הרגע שאחרי. אין לחשוב או לקבל את הבעיה כעניין של קורבן אלא כמטופל לאחר אירוע מוחי. כאשר חושבים בנישה של קורבנות לא ניתן להיפטר מהבעיה בעוד מטופלים יוכלו להבריא בסופו של דבר. אין לערוך השוואות כל מקרה הוא לגופו. את העצות יש לקחת רק מרופאים מוסמכים וכך גם לגבי תרופות או טיפולי המשך. איתות לעייפות, תדרוש מכם לגשת ולנוח. כך גם עשיית תרגילי פיזיותרפיה שיסייעו לשפר את המצב. יש לקחת בקביעות את התרופות ולהיות סובלניים נוכח הטיפול האיטי. אין לקחת בחשבון מקרה של אדם אחר שהחלים מהר יותר לכאורה, אין להשוות מצבים כאלה ואחרים. כאשר מתהלכים בשטח פתוח, יש להיצמד למקום בטוח שישמש תחושה של ביטחון. אין לוותר ובטח שלא להתייאש תוך זמן קצר. יש להציג אופטימיות וכך למעשה יהיה ניתן להותיר את השבץ הרבה מאחור. בסיכום דבר, יש לקחת בחשבון כי פגיעתו של המוח מקנה לו את האפשרות ומאידך יש לתת לו את הקצב שלו לחזור לפעילות הרגילה.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו