דלקת גרון על כל גורמיה

דלקת גרון על כל גורמיה

מהי למעשה דלקת גרון? כיצד מתפתחת הבעיה? האם ראוי לטפל בה באמצעות טיפול טבעי בדלקות? לרוב, דלקת גרון מתרחשת בבית הקול  וגורמת לצרידות הקול. דלקת גרון יכולה להתרחש לטווח הקצר ולהימשך הרבה מעבר. כך למעשה היא עלולה להפוך לדלקת כרונית. תסמין כרוני יופיע לרוב למשך פרק זמן ארוך כאשר הכוונה היא מעבר לשבועיים. לרוב, דלקת גרון יכולה להעיד גם על השלכות של דלקות אוזניים ומכאן שראוי לבדוק ואף להיוועץ באשר לכל הקשור באף אוזן גרון ובפרט דלקות אוזניים טיפול טבעי, ייתכן וזה יוכל לסייע במיגור הבעיה אחת ולתמיד.

תפוח עץ
תפוח עץ

סימפטומים וסיבות לדלקת גרון 

התרחישים העיקריים אשר יעידו על דלקת גרון יבואו לידי ביטוי בצרידות או איבוד הקול לגמרי. כך גם כאב חריף ביותר, שיעול ואפילו קשיים בבליעה. כאשר הופכת המחלה מסוכנת יותר, יופיעו תסמינים של קשיי נשימה, ריר מלווה ותופעות המסכנות אף מעבר לכך. סיבות לדלקת גרון עלולות להתרחש נוכח התקררות או שפעת, שימוש יתר במיתרי הקול, גירוי או עישון. חשוב לציין כי מיתרי הקול הינן רצועות גמישות הישובות להן בגרון ומפיקות צלילים מהגרון בזמן דיבור. עלייה בגיל, תגרום אף היא לצרידות מכיוון שמיתרי הקול מאבדים מגמישותם והופכים דקים יותר. שימו לב, חלל הפה והגרון הינם אזורים רגישים וחשבוים. שמירה על הגיינה כללית בהם תמנע מכם טיפולים מיותרים בשיניים, חל הפה הגרון ועוד. לפרטים נוספים כנסו לאתר של ד"ר ברנשטיין לרפואת שיניים.

רפואה סינית- טיפים לטיפול גרון

כמו תמיד, הטיפול ברפואה הסינית נותן את אותותיו המוצלחים. גם כאן הטיפול יחלוק את עצמו לשני מרכיבים, מניעה וטיפול אקוטי. באמצעות דיקור סיני ושילוב של צמחי מרפא, יהיה ניתן להפחית את הכאב ולרפא את דלקת הגרון גם כאשר יש צורך לכאורה ברפואה קונבנציונאלית. בשלב המניעה, תבוא רפואה הסינית ותנצח את כל השאר ביכולתה לספק חיזוק מושלם למערכת החיסון. במידה ונקלעתם לכאב גרון בלתי נמנע, ראוי לגרגר את המקום עם מי מלח, כמו כן יש לרסס על המקום אכינצאה או לקחת כדורי מציצה. גם שתיית תה מצמחי קלנדולה, תה ירוק ואפילו סמבוסק שחור, יענו על ההקלה הראויה והעיקר ההבנה והשאיפה לטיפול טבעי על טהרת צמחי המרפא, הדיקור וכל מה שמובא על פי המסורת הישנה.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו