גוואשה עפ"י תורת הרפואה הסינית

גוואשה עפ"י תורת הרפואה הסינית

רגע לפני שנעסוק במונחי רפואה, שנייה לפני שנדבר על דיקור סיני לכאבי גב או אפילו כאבי ראש. ראוי שנדבר על תורת הגוואשה. מהי למעשה גוואשה? מדובר במילה המחולקת במהותה לשני חלקים. החלק הראשון שהוא גווא מדבר על "לגרד" ואילו החלק השני "שא" מדבר על חום או רעלן של חום. יחד, ניתן להבין כי גוואשה היא שיטה של טיפול עתיקה סינית והיא משמשת לא מעט עסקנים בארץ ובפרט במקורותיה לטיפול כזה או אחר. במאמר הבא נעסוק בעיקר על תורת גוואשה ועל נפלאותיה בפן הטבעי.

מהי גוואשה וכיצד היא מתרחשת

טיפול באמצעות גוואשה בא לידי ביטוי באמצעות כלי העשוי מקרן של יאק או אפילו אבן. באמצעות הכלי מגדרים באופן נמרץ את העור, הגירוי מייצר נקודות אדומות וכך למעשה מסלקת השיטה לא מעט כאבים אשר מתרחשים באמצעות חסימה של אנרגיה כזו או אחרת. היכולת להניע את המקום ולספק את היכולת לזרימת דם תקינה, באה לידי ביטוי בשימוש של תורת גוואשה. השימוש באמצעות גוואשה בא לידי ביטוי כאשר יש דרישה לטפל בכאבים או בשרירים, כך גם לגבי יעילות והפגת כאבים חריפים ביותר שהרפואה הקונבנציונלית איננה יכולה עליהם. אם נדבר על כאבי ראש טיפול טבעי, שהרי זו בהחלט דרך נוספת להעלים את הכאב ולהשאיר את המיגרנה מאחור. באשר לכל האלרגיות, ההתקררויות וכל השאר, גם כאן מסייע הטיפול וממגר אחת ולתמיד את התופעה. בדרך כלל, טיפול באמצעות גוואשה בא לידי ביטוי באזור הגב, צוואר, כתפיים ואפילו גפיים. באזורים הרגישים יותר ניתן להשתמש בשיטה בנימת הזהירות הנדרשת.

לשחרר את הכאב – גוואשה

טיפול באמצעות גוואשה הוא למעשה מריחת שמן על האזור הכאוב, סיכוך ומניעת פציעת העור ורק לאחר מכן גירוד של המקום עד להופעת האדמומיות של העור. במידה וקיימת חסימה קשה או קושי כזה או אחר, שהרי האזור יהפוך עיקש והוא יראה סימנים סגולים כהים. חשוב לציין, כי כמו מכה יבשה, הצבע יעלם תוך כמה ימים ספורים, כך שניתן להסיר דאגה ועדיין להאמין כי טיפול הגוואשה, הינו אחד הטיפולים היותר איכותיים שהטבע ובפרט רפואה סינית מציעה.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

דובדבן
דובדבן

 

דיקור סיני לפוריות

הכמיהה להורות קיימת בכל אחד ואחת מאיתנו. כאשר מגיע השלב בו אנו בוחרים לעזוב את שלב הנערות או הבליינות ולעבור למיקום הרציני, אנו בוחרים לצור חיים לעולם. האם הדברים מתרחשים בקלות? ברוב הפעמים מתגלות להן בעיות כאלה ואחרות המצריכות את תשומת הלב והטיפול הנאות על מנת להפיק חיים חדשים לעולם. בין אם בוחרים דיקור סיני לפוריות ובין אם בוחרים טיפולים טבעיים, המטרה הינה אותה מטרה, נוכח הרפואה הסינית והצלחתה, יותר ויותר אנשים מנסים את השיטה האלטרנטיבית לצד השיטה המסורתית.

לגעת בהצלחה באמצעות דיקור סיני לפוריות

האם ניסיתם להיכנס להריון אך לשווא? לבטח טיפול באמצעות צמחי מרפא יועיל ומאידך ללא טיפול פולשני יותר לא תתקבל התוצאה המיוחלת. למרות כל הבדיקות הרפואיות התקינות, משהו לוקה בחסר. כאן למעשה מפונים לא מעט זוגות לקבלת טיפולי קבע של הפריה חוץ גופנית. שילובם של טיפולי פוריות יחד עם דיקור סיני הינם הבטחה גמורה להצלחה. כך למעשה עולה הסיכוי כי תוכלו להיכנס להיריון באופן הטבעי ביותר. יותר ויותר זוגות נוטים להאמין בפן הטבעי והרבה מהם בוחרים להותיר את השיטה הקונבנציונלית הרבה מאחור. ייתכן כי האבחנה לא תהיה חד משמעית וברורה וייתכן כי הטיפולים ירצו את זמנם על מנת להשפיע ומאידך, רוב טיפולי הדיקור, יוכיחו את הצלחתם בסופו של דבר.

מהו דיקור סיני?

דיקור סיני הינה שיטה ישנה הבאה מרפואה סינית עתיקה. השיטה פועלת מעל 3500 שנה ועושה חיל באמצעות ערוצי אנרגיה הנקראים מרדיאנים. לאורכם של מרדיאנים פזורות נקודות הדיקור וכל נקודה משויכת לאיבר אחר. החדרת מט אל אותה נקודה, תתפעל את המקום וכך למעשה תשיב את החיוניות והריפוי העצמי.

על דיקור סיני ופוריות

נכון להיום, באים לידי ביטוי טיפולי הדיקור בכל פן כזה או אחר ובפרט שמדברים על תחום פוריות האישה או לחילופין פוריות גבר. דיקור סיני מסייע בבעיות הקשורות בחוסר יכולת של השחלות לתפקד כראוי, חוסר יכולת באשר לביוץ, איזון הורמונאלי וכד'. כך גם כאשר מדברים על הזרמת דם טובה לרחם, שיפור רירית הרחם ובגדול היכולת לשמור על הילוד בריא ושלם להצלחת ובריאות ההיריון בסופו של דבר.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו