אין שני לרושם ראשוני – 3 דרכים להשאיר רושם ראשוני חיובי

לא חשוב כמה נתאמץ אחרי, הרושם הראשוני תמיד יהיה שם בתת מודע. הרי לאחר הפגישה הראשונה, בין אם רומנטית או עסקית, כבר יש לנו דעה מגובשת על אותו האדם שפגשנו שניות ספורות אחרי שראינו אותו לראשונה. אם נרצה לשנות את אותו הרושם הראשוני, נצטרך לעבוד ימים כלילות כדי לשנות את דעתו של אותו האדם ועדיין לא בטוח שנצליח. לכן, קריטי שנדע להשאיר רושם ראשוני שיהיה השיווק הכי נכון שלנו לעצמנו. כדי לעזור לכם להשאיר רושם ראשוני טוב, הכנו עבורכם 3 דרכים שיעזרו לכם להשאיר רושם ראשוני מצוין ויגרום לכולם להתאהב בכם.

 

שניות ספורות – כמה זמן לוקח לנו להשאיר רושם ראשוני?

אז כמה זמן בעצם לוקח לנו להשאיר רושם ראשוני? ובכן, מי מכם שהיה צופה אדוק של הסדרה "איך פגשתי את אמא" ודאי זוכר את התאוריה של ברני, לפיה הרושם הראשוני נקבע 8.3 שניות מהרגע בו ראינו לראשונה את אותו האדם. התיאוריה הזו, משעשעת ככל שתהיה, היא שגויה לחלוטין.

למעשה, הרושם הראשוני נקבע הרבה לפני! טוב, לא הרבה לפני, אלא 1.3 שניות לפני. אז כן, לפי מחקר שנערך בשנת 2018, אנחנו יוצרים את הרושם הראשוני כבר 7 שניות בלבד לאחר המבט הראשוני שלנו עם האדם שמולנו ולכן הדרכים שלנו ליצור את הרושם הראשוני יהיו מאוד ברורות לעין ולאו דווקא ניכנס לדקויות של התנהלות מול אדם חדש במהלך אותה הפגישה.

 

ריח טוב

ריח, הוא כרטיס הביקור שלנו. לכן חשוב מאוד שנשקיע באופן קבוע בריח שלנו בעזרת בשמים. איכותיים שיעזרו לנו להשאיר את חותמנו בעת הרושם הראשוני. מחקרים מוכיחים שריחות כמו וניל וקוקוס הם ריחות שנותנים אפקט מרגיע למי שמריח אותם, ואילו ריחות פירותיים ופרחוניים יעלו למוחנו תחושה של התאהבות.

 

שפת גוף נכונה

שפת הגוף, היא השפה המדוברת ביותר על כדור הארץ. השפה הזו כמעט זהה בכל חלק בעולם והיא דרך התקשורת הכי קדמונית ובסיסית שלנו בתור בני אדם. בעת הפגישה הראשונית, נסו להימנע משפת גוף סגורה כמו שילוב ידיים, כתפיים שמוטות או ידיים על הפנים שירמזו על לחץ או על ריחוק. בחרו דווקא להקרין שפת גוף פתוחה בעזרת כתפיים מורמות, חזה זקוף וידיים פתוחות.

 

תחייך והעולם יחייך אלייך בחזרה

חיוך קטן, נותן כל כך הרבה.. במוחנו יש קולטני מראה, שמטרתם, על קצה המזלג, היא לגרום לנו להגיב לסביבה באותה הדרך בה הסביבה מגיבה אלינו. העיקרון הזה הוא העיקרון שיצר את המשפט המוכר, "יחס גורר יחס" ולכן ברגע שנחייך נראה כמו קסם איך כולם מחייכים אלינו בחזרה.

בגלל זה חשוב שכשנפגוש אדם לראשונה נענוד על פנינו את החיוך הטוב ביותר שלנו ונראה ברגע איך האדם אל מולנו מעלה חיוך מתוח על פניהם של האדם אותו אנו פוגשים.

עֵסֶק

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו