דיקור לפציעות ספורט

דיקור לפציעות ספורט

על דיקור לפציעות ספורט כבר שמעתם? אם פריצת דיסק טיפול טבעי כבר נמצאת על המדפים, אז היכן אוחזת שיטת הדיקור בפן של פציעות ספורט? הקדמה מגלה לנו כי הטיפול הקונבנציונלי כבר אינו מועיל ואת מקומו תפס ברוב קולות, הטיפול הטבעי. נכון להיום, יכול האדם הפשוט ואפילו הספורטאי המתקדם, לטפל באופן טבעי במסגרת בעיות מרפק טניס פציעות ספורט ואפילו בבעיות ברך כתוצאה משימושי over us  הידועים ומוכרים בז'רגון מונחי הספורט. הטיפול הטבעי מותיר את הכדורים, את הטיפול קצר הטווח ובעיקר את האמונה הרווחת כי רופא המשפחה "הוא הטוב ביותר".

להיפטר מפציעות הספורט- דיקור סיני

נכון להיום, אתלטים סיניים מעידים כי זה זמן רב, הותירו את הטיפול הקונבנציונלי והמסורתי בצד ועברו לשימוש קבוע בדיקור סיני, זאת על מנת לרפא את הפציעה באופן הטבעי. דיקור וטיפול טבעי בעבור פציעות ספורט התגלה כמאיץ בהצלחה את תהליך הריפוי, זאת באמצעות זרימת דם למקום הפגוע, הצלחת הורדת הנפיחות, סילוק הדלקת והקלה המסייעת בשיפור טווח תנועה בסופו של דבר. אז מדוע בסין? מקורו של הדיקור עוד מתקופת אומנויות הלחימה השונות והבאת רפואה בשם "דיט דה יאו". שיטה זו פותחה על ידי נזירים וזאת על מנת לטפל בזמן אמת בנפגעי הקרבות.

דיקור והצלחתו – כך זה מתרחש

טיפול בדיקור מתרחש באופן נקודתי אם כי לא מחייב. טיפול עקיף יתרחש במידה והפציעה תהיה כואבת מדי ויהיה צורך למצוא אפיקים קרובים אשר יענו על הבעיה מבלי לגרום סבל למטופל. לצורך העניין, טיפול עקיף ייחשב כטיפול לכף יד הבא מכיוון מגע בקרסול. יעילותו של הטיפול באה לידי ביטוי בהצלחות של מטופלי תאונות דרכים ומחקרים שבוצעו בזמן אמת על בני אדם בתהליכי שיקום כאלה ואחרים. המחקר של טיפול קונבנציונלי לצד טיפול טבעי הראה את ההצלחות בזכות עצמן. השיפור בטווח התנועה ובפרט בכל השאר, בא לידי ביטוי בדיקור הטבעי. דיקור לצרכי טיפול בפציעות ספורט, נחשב יעיל באותה המידה ונכון להיום הוא בהחלט הגוף המוביל לא רק במקום מוצאו. הוא בהחלט שם דבר, אצל אנשים המבינים עניין.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

 

 

דיקור סיני לכאבי גב

כאשר מדברים על דיקור סיני לכאבי גב, מדברים למעשה על שיטה עתיקה מאוד שמקורה בסין הרחוקה. המטפל מחדיר מחטים דקות אל מרדיאנים שהם למעשה נקודות ברחבי הגוף המקושרות לאברים ותחושות וכך למעשה נוצרת תגובה כימית וביולוגית כאחד. ההשפעה על מערכות הגוף לרבות מערכת העצבים, כלי הדם ואפילו מערכת הנשימה, הינה חד משמעית ומכאן שלא מעט אנשים ממשיכים לבחור לבצע דיקור סיני לפוריות או אפילו דיקור לפציעות אחרות ובפרט שהרפואה הסינית תהיה חלק מהדבר.

על הצלחה ועל דיקור בגב

מהם יתרונותיו של הדיקור הסיני? הכול מתחיל ביכולת להפחית לחץ עצבי, להסיר בעיות לחץ דם, להרפות שרירים ואפילו לשפר זרימת דם. כך גם היכולת להרפות שרירי גב, להפחית דלקתיות, להפריש יותר אינדרופינים ומשככי כאבים ולשלוח מסרים נכונים למערכת העצבים. כאמור, מערכת העצבים מקורה ותפקידה לנטרל כל כאב הנובע מלחץ של עצבים המצויים בעמוד השדרה.

על רפואה סינית וריפוי מוצלח לכאבי גב

ברוב המקרים, קמים ומעידים מקרים כי רפואה סינית- ידה על העליונה. הגב התחתון הנשלט על ידי הכליות החלשות, מושפע משרירים חלשים. חולשת השרירים הם הסיבה העיקרית לכאב וזה לא בהכרח קשור לבעיות בעמוד השדרה. כאבי גב עלולים להתרחש גם מבעיות של פריצת דיסק, בלט ואפילו בעיה בחוליה. יכולתו של הדיקור, להפחית כאב עצבי וכך למעשה להעניק לכל דורש חיות ארוכה ללא כאב לצדו של כאב הגב. במהלכו של טיפול דיקור, קיימת נגישות לנקודות המרדיאן אשר מקשרות למיקום המדויק ביותר וכאן למעשה מתרחשת השפעה על שרירים וחוליות ואיזון האיבר הפגוע באמצעות חיזוק ואיזון של אזור אחר. אם ברפלקסולוגיה עסקינן, שהרי מפת כף הרגל מציגה את כל נקודות הגוף, כך גם למעשה מתרחש עניין הריפוי והדיקור כאשר בגב תחתון עסיקנן.

דיקור סיני- על יתרונות ועל התאמה

יכולותיו של דיקור סיני בגב יבואו לידי ביטוי בהצלחה אחת גדולה. ההצלחה תבוא לידי ביטוי בטיפול מצוין בנישה של כאבי גב, פריצות דיסק חמורות, כאבי גב תחתון או עליון, בעיה בשכמות, מצבים בהם מוקרן הכאב לרגל ובפרט כאבי גב כלליים. טיפול באמצעות דיקור סיני עושה פלאים לתופעות רבות ואנו מציעים את הטיפולים בקלינקה של טל ספא ברמת גן, וכמובן אם אינכם מרמת גן תוכלו למצוא גם דיקור סיני בתל אביב או כל מקום קרוב יותר לבית מגוריכם.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו