דרכי השתן וסיבתן

דרכי השתן וסיבתן

מה הסיבה האמיתית כי לא מעט נשים לוקות בתסמונת דלקת בדרכי השתן? מדוע יש לא מעט אנשים אשר ניגשות להטיל את מימיהן בתכיפות גדולה למדי? יש לא מעט נשים המעידות גם על תופעת דם בשתן נוכח הבעיה ומאידך, באים המטפלים החלוקים בדעותיהם וטוענים כי הסיבות לביקורה של דלקת בדרכי השתן, הינן שונות ומשונות כדלקמן.

מערכת דרכי השתן

שנייה לפני שנעלה את סוגיית דלקת בדרכי השתן, ראוי לדבר על מורכבות מערכת זו. מדובר למעשה בשלפוחית השתן, כליות, צינוריות השתן והשופכה. דלקת עלולה להיות כואבת למדי ולהפריע בתפקוד היום יומי, זה יבוא לידי ביטוי אפילו בעניין של תסמונת עייפות כרונית בלתי מוסברת וכלה בכאב בלתי נסבל וצורך תכוף להטיל שתן. דלקת השתן עלולה להגיע אף לאזור הכליות וכאן הסיכון הינו מעל לכל. לרוב, נשים חשופות לבעיה ביתר גדלות מאשר גברים וזאת מכיוון שאיבר השופכה שלהם פנימי וחשוף לחיידקים. אצל גברים, איבר המין הוא חיצוני וכך גם צינור השופכה, מכאן שהם סובלים פחות מהבעיה.

מהם הגורמים לדלקת בשתן?

מהם הגורמים לאותה הדלקת? האם יש טיפול טבעי בכאבים? מה על טיפולים אלטרנטיביים הבאים לידי ביטוי בהשארת התרופות בצד? הכול אפשרי ובפרט שמגלים את הסיבות העיקריות לדלקת השתן. דלקת בשתן נגרמת באמצעות חיידק האי- קולי, זהו חיידק המצוי גם בקיבה, פי הטבעת ואפילו המעי. כבר נאמר כי נשים תסבולנה יותר מכך וזה בעקבות מבנה גופן האנטומי. במקרים רבים, דלקת בשתן תגרם מחיידק אשר יתרחש מאותו זיהום בדם. נשים אשר המחזור החודשי הסתיים אצלן, תסבולנה מהבעיה עקב חוסר נוכחות של אסטרוגן. כך למעשה יגבר הסיכון והן תמצאנה את עצמן נלחמות אל מול הדלקת. נשים בהריון תהיינה גם בקבוצת הסיכון וזאת בעקבות חומצות הנרתיק הגבוהות אשר מספקות את כל הלגיטימציה לתושבת החיידקים בפועל. גם כותלי זרע, התאפקות מהטלת שתן ושימוש בכדורי אנטיביוטיקה, יספק את כל האפשרויות עבור חיידקי הדלקת. בסיכום דבר, כאשר נתקלים בבעיות מערכת השתן, ראוי להעניק לגוף את הטיפול הטבעי, הטיפול בו לא נתקל החיידק מאז ומעולם, כאן למעשה תתעלה הנישה הטבעית מעל לכל השאר.מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו