איפה קונים קמגרה ג'ל?

לא פשוט למצוא היום תכשיר איכותי לזקפה חזקה. השוק הפרוץ מאפשר לרבים לקנות ולשווק תכשירים שאינם מרכיבים טבעיים בלבד ושאינם, מורשים על ידי משרד הבריאות. איך תוכלו לזהות שאתם קונים ג'ל מורשה? איך לזהות מוצר איכותי?  

 

למה קיימים מוצרים מזויפים לקמגרה?

ג'ל הקמגרה הפך להיות פתרון אולטימטיבי בעבור מי שרוצה זקפה חזקה. מעבר לכך, הוא נמצא כמעודד את עוררות מינית וחשק מיני. על כן, רבים מחפשים ג'ל קמגרה לקנייה אונליין, כיוון שמדובר בתרופה שלא דורשת מרשם רופא. רבים בשוק מצאו זאת כפרצה לגנב המאפשרת דרך להרוויח כסף. החל ייבוא מקביל, ייצור של זיופים, הכול במטרה להרוויח מעט כסף על חשבונם של גברים המחפשים תרופות איכותיות. אם כן, איפה אפשר לקנות מוצרים איכותיים ואיך אפשר לדעת שמדובר בזיוף?

 

קודם כל- חפשו יבואן רשמי

יבואן רשמי הוא מי שמורשה לייבא ולסחור במוצר. זאת עקב הסכם היבואן שנעשה אל מול החברה המקורית שמייצרת את המוצר, הסומכת עליו לשווק את המוצרים בהתאם לכוח הקנייה האזרחי.  יבואן רשמי תמיד ימכור מוצר איכותי ומקורי ולעתים, עקב כך, מחירו של המוצר יהיה מעט יקר יותר. כמובן, שעדיף לקנות מוצר שהוא קצת יותר יקר אבל האיכות שלו ושל החומרים ממנו הוא עשוי, היא הטובה ביותר. על כן, במידה ואתם מעוניינים לרכוש ג'ל קמגרה, ודאו קודם כל כי מדובר ביבואן רשמי כמו קמגרה פארם.

 

זיהוי על פי תכשיר הקמגרה

יבואנים רשמיים של קמגרה במדינת ישראל, משווקים את המוצר בשלוש צורות שונות. קמגרה ג'ל שמגיע בחבילה של 7 יחידות, אריזה של 10 יחידות או קמגרה פולו שמגיע באריזה של 8 יחידות. אפשר גם למצוא כפילויות של המוצר שמוזילות מעט את המחיר, כלומר אריזות של 14 ו-21 יחידות. שימו לב שמוצרים בעלי שמות שונים או באריזות שנראות אחרת יכולים להיות של חברה מתחרה וזיוף. מי שמוכר כמות יחידות שונה, ככל הנראה משווק זיוף של המוצר.

 

מחירון רשמי

מי שמוגדר כמשווק רשמי ויבואן רשמי, יפרסם מחיר מתוך מחירון רשמי. ודאו כי המשווק, מציג בפניכם את המחירון הרשמי של שאר המוצרים שהוא מוכר, ולא מנהל משא ומתן על מחיר התרופה. מחירו של ג'ל הקמגרה צריך לעלות 149 ש"ח לאריזה המכילה 7 יחידות. כמובן, שייתכן כי המשווק עורך מבצעים ופעילויות שמטרתן לקדם את המכירות ולאפשר ללקוחות מתנות והנחות שונות, אבל המחירים, תמיד צריכים להיות מפורסמים ונגישים לעין.

זכרו שמוצר שאינו מקורי, יכול לגרום נזק לטווח ארוך ותופעות לוואי חמורות. ההשקעה בחיפוש אחר מוצר מקורי, שווה את בריאותכם וגם את רמת ההנאה הסופית שלכם מהמוצר. אל תתפשרו על פחות וחפשו אחר מוצרים שכיף לכם להשתמש בהם, כך תוכלו להנות מהדרך ולא רק מהמטרה.

מוצרים לקמגרה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שאולי תאהבו